niedziela, 10 marca 2013

Bohaterowie

Tess Hutson - Główna bohaterka. Ma 17 lat. Nie widzi od 3 roku życia. Od urodzenia miała poważną wadą wzroku i groziło jej to oślepnięciem. Próbuje żyć jak każda normalna nastolatka. Lecz woli cisze i spokój od imprez. Dobrze się uczy.  Mieszka sama z bratem i mamą. Ojciec odszedł on nich dla innej. Pozna Justina...
Justin Bieber (W tym opowiadaniu nie jest sławny) - Nowy przybysz. Ma 19 lat . Z reguły wesoły i uczynny chłopak. Wygląda na kujona chociaż nie ocenia się książki po okładce ;). Lubi się dobrze zabawić, w szkole nie pokazuję jakie z niego ziółko. Wszystkie dziewczyny się w nim kochają. Jest nową wielką sensacją w szkole. Zakochuje się w Tess...


Jennifer Ashton  - Przyjaciółka Tess. Ma 17 lat. Chodzi z Tess do klasy. Jest klasowym mózgiem, wszystko wie. Miła przyjazna dziewczyna, wie czego chce od życia, od pieluch planowała kim chcę zostać w przyszłości. Bardzo pomaga Tess. Doradza w trudnych chwilach, przyjaźni się z nią od 7 roku życia.
Gemma Martinez - Przyjaciółka Tess. Ma 17 lat. Chodzi do tej samej szkoły co Tess i Jennifer, lecz jest w innej klasie. Wesoła dziewczyna, pomocna. Kocha świat.  Jest otwarta na ludzi. Przyjaźni się z Tess nieco krócej niż Jennifer, dokładnie od 12 roku życia. Dużo podróżuje z rodzicami, a gdy wraca  opowiada wszystko Tess, żeby mogła sobie wyobrazić jak piękny jest świat. 
Nick Hutson - Brat Tess. Ma 19 lat. Tajemniczy chłopak, bardzo kocha swoją mamę i Tess. Dobrze się uczy, jest prawą rękom jego mamy. Pomaga odnaleźć się Tess w tym wielkim świecie. Skrycie podkochuje się w jednej z przyjaciółek jego siostry - Gemmie



Hej, mam na imię Monika będę pisać opowiadanie :). Poznaliście właśnie bohaterów opowiadania :). Piszcie w komentarzu swoje zdanie, jeśli mam coś zmienić i co ile mogły by się pojawiać rozdziały. Dzisiaj albo jutro dodam prolog :). Jeśli ktoś chcę mój twitter : @biebsloove__ c: Dziękuję, że wszedłeś na bloga <3 !







2 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie :)

    + hej :) chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego nowiutkiego bloga pt. "Breath of Blue". Opowiada on o uczennicy szkoły muzycznej w Coulsdon Town (szósta strefa Londynu) oraz jej przeżyciach. Będzie trochę miłości, trochę przyjaźni, trochę smutku i agresji :) Z udziałem niesławnych One Direction! Mam nadzieję, że zwiastun, który jest zamieszczony na blogu, Cię zainteresuje do czytania mojego opowiadania :) Prolog już dodany! Liczy się każdy czytelnik, liczysz się Ty, dla mnie! link: http://breath-of-blue.blogspot.com/ Z góry bardzo przepraszam za spam :) całuję, Pluton <3

    OdpowiedzUsuń